שאיבת מים

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

החורף הישראלי אמנם קצר, אך הוא יכול להביא עמו לא מעט שיטפונות. די בכמה ימים רצופים של גשם על מנת להוביל לשיטפון. ואכן, המקומות הנמוכים הם שנוטים לסבול משיטפונות יותר מכל – מקלטים, מרתפים או אפילו מעליות. כדי להתגבר על בעיית המים, יש צורך לבצע שאיבת מים ואת זה מבצעת חברה מקצועית ומנוסה שיש לה מכונה מיוחדת לשאיבה.

נזקי ההצפה

ההצפה עלולה לגרום לנזקים רבים. בתור התחלה, היא עלולה להוביל לנזקי עובש וחלודה ולגרום להצטברות של חיידקים ומזיקים אחרים. כמו כן, ההצפה עלולה לסכן חיים כאשר מים מגיעים לחשמל ובאים במגע עם שקעים, כבלי חשמל ומכשירי חשמל שונים. על כן, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע כדי לבצע שאיבת הצפה במהירות.

טבולה – נעים להכיר

טבולה היא משאבה משוכללת המיועדת לביצוע שאיבת מים ממקלטים, שאיבת מים ממרתפים של בית פרטי, חניונים, יחידות דיור ועוד. המשאבה מותקנת בדרך כלל בתוך בור. ברגע שהנוזלים נכנסים לבור, מפעילים את המשאבה באופן אוטומטי ושואבים את המים לצנרת הניקוז או הביוב.  ישנם בתים פרטיים שבהם אף מותקנת משאבה אישית שנועדה לביצוע שאיבת מים ממרתף או מכל מקום נמוך אחר שאליו חדרו המים. למשאבה זו מותקן מנוע חד פאזי ומצוף שיש לו פיקוד אוטומטי. יש המבלבלים בין משאבת טבולה למשאבת ביוב, כשלמעשה מדובר במשאבות שונות לחלוטין.

שואבים את המים ממעלית

הצפת מעלית היא אחת ההצפות הנפוצות ביותר. כשמים חודרים לתוך הפיר של המעלית, היא אינה פועלת כראוי ובמקרים רבים אף מסוכנת לאחרים. גם במקרה זה שאיבת מים ממעלית מתבצעת על ידי משאבת טבולה.

כל מה שצריך לדעת על שאיבת הצפות

שאיבת הצפות הפכה לנפוצה מאוד בישראל עקב ההצפות החוזרות ונשנות בימי החורף. השאיבה מתבצעת על ידי חברה מקצועית המשתמשת בשאיבת טבולה. משאבה זו היא בדרך כלל משאבה חשמלית אשר פועלת על מנוע חשמלי וכוללת חיישנים, ובה משתמשים לשאיבת בריכות ואקווריומים. המשאבה פועלת מתחת לפני המים ומסייעת להיפטר מהנוזלים. מעבר לכך, חברה מקצועית מלווה אתכם גם לאחר שהסתיימה ההצפה. בשלב זה תוכלו לאמוד את הנזקים: האם יש צורך לטפל בצנרת? האם כדאי לבצע איתור נזילות במצלמה תרמית?

סובלים ממרתף מוצף לאחר הגשם? המים נכנסו לפיר המעלית? בחברת ניקיון לבנדר מבצעים שאיבת הצפה מקצועית ובכך פותרים לכם את כל הבעיות. כמו כן, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של שירותים נוספים כמו ניקוי שטיחים, ניקוי משרדים, ניקוי בתים פרטיים ועוד.

דרג
אולי יעניין אותך גם
ניקיון דירה קטנה

ניקיון דירה קטנה במחירי מבצע מיוחדים! ניקיון דירות קטנות ברמה הגבוהה ביותר להזמנת ניקיון לדירה שלכם חייגו כעת: 072-3712-414 ניקיון דירה

קרא עוד »
הברקת רצפות

לניקיון יש השפעה ישירה על הרגשת האדם ועל הנוחות שלו, וכן אין אדם שלא אוהב לשהות במקום נקי. בנוסף לדירות

קרא עוד »
Call Now Button