ניקוי חלונות – הטיפים שלנו

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

חלונות הבית נועדו למספר מטרות עיקריות שאחת מהן היא האפשרות הנפלאה לצפות אל הנוף שנשקף דרכם. על מנת ליהנות מהנוף באופן יומיומי יהיה עלינו לדאוג לניקיון של החלונות והתריסים ולמנוע היווצרות של שכבות אבק ולכלוך. חלונות נקיים הם גם מתוחזקים יותר ולכן נוטים פחות לבלאי ותקלות שונות.

ניקוי חלונות ותריסים באופן מקצועי יכול להתבצע על ידי חברת ניקיון או באופן עצמאי. בכל מקרה מומלץ לנקוט במשנה זהירות כאשר מנקים חלונות בעיקר כאשר מדובר על קומות גבוהות. ישנן שיטות רבות לניקוי של חלונות ותריסים וניתן להצטייד גם בכלים ייעודיים שיסייעו לכם לסיים את המשימה במהירות ומבלי להתפשר על התוצאה.

מי ינקה לנו את החלונות והתריסים

אם אתם אנשים עסוקים או שמא אין באפשרותכם לבצע את ניקוי החלונות בכוחות עצמכם, תוכלו לפנות לחברת ניקיון מקצועית שתדאג לכם בנושא זה. ניקוי חלונות בבית שייך לתחום הניקיונות היותר מוקפדים. בדרך כלל מבצעים את הניקיון לכבוד החגים או כחלק מהניקיון לקראת חג הפסח.

מחיר ניקוי חלונות ותריסים נקבע על ידי חברות הניקיון אך ישנם כמה פרמטרים שיקבעו את המחיר הסופי:

  • סוג החלונות – ישנם סוגים שונים של חלונות ולעיתים העבודה היא מסובכת למדי. על מנת להגיע לתוצאה איכותית כדאי לפנות רק לחברת ניקיון מנוסה.
  • משך העבודה – יש לקחת בחשבון שהמחיר הוא לפי יום עבודה.
  • אם מדובר על יום חג או על יום חול.
  • תוספות שונות שקשורות בחומרי ניקוי ייחודיים או כלים.

בסופו של דבר הניקיון לא יחזיק מעמד לנצח ולכן יש לחזור עליו מידי זמן מה. היות וניקוי תריסים עשוי להיות אתגר לא פשוט, כדאי להיעזר חברת ניקיון מקצועית שתשלח צוות מנוסה. בכל אופן יש להיזהר משבירה של התריסים ומשימוש בחומרים שאינם מתאימים ועלולים לגרום לנזק לחלונות. חברות הניקיון מחזיקות בכלים מתקדמים לניקיון חלונות שיבטיחו עבודה בטוחה וברמה גבוהה.

מתי כדאי לנקות את החלונות

ניקוי חלונות מומלץ לבצע בימים ללא אובך או רוחות ערות. ישנם כמה מועדים במהלך השנה כמו ל"ג בעומר שיחייבו ניקוי של החלונות ביום שלמחרת. ניקוי חלונות מחירים קשור גם לעיתוי שבו תזמינו את העבודה. אם מדובר על ימי חג או לאחר יומיים של אובך אז בוודאי שיהיה ביקוש גדול לשירות מסוג זה. מומלץ להזמין את הניקיון מראש ולא להמתין לרגע האחרון.

אם אתם מעוניינים בתחזוקה כללית של החלונות אז ישנם חומרים שניתן להשיג ברשתות השיווק ולהשתמש בהם כמו למשל ספריי לניקוי מראות וחלונות. הבעיה היא בדרך כלל בצדו החיצוני של החלון שאליו קשה להגיע. בדיוק למטרה זו ניתן להזמין את חברת הניקיון שתעשה זאת בשבילכם. אין זה משנה אם אתם גרים בכפר או ברב קומות בעיר, תמיד יצטבר לכלוך על החלונות ועל כן מוטב לטפל בו בצורה מקצועית.

דרג
אולי יעניין אותך גם
שאיבת הצפות

שאיבת הצפות ביוב במחירים מעולים! רק עם לבנדר תקבלו שירות ואיכות בעת ההצפה להזמנת שאיבת הצפה חייגו: 072-3712-414 הבית שוב מוצף?

קרא עוד »
ניקוי חלונות

אנשים רבים מתעצלים לנקות את חלונות הבית או המשרד שלכם, ולא פעם אנו מזניחים אותם עד למצב שבו אין ברירה

קרא עוד »
Call Now Button